Dostęp do serwisu będzie możliwy tylko wtedy kiedy szkoła/pracownicy Państwa placówki wprowadzą ich dane do aplikacji UONET+ : Dane kontaktowe rodziców - dostęp do GPE ZSO2_formularz_rodzicow_GPE.pdf
Materiały dla uczniów i rodziców:
Informujemy, że jedyną oficjalnie rekomendowaną aplikacją na urządzenia mobilne (smartfony, tablety, itp.) przeznaczoną dla rodziców i uczniów do dostępu do zasobów Gdańskiej Platformy Edukacyjnej jest Dzienniczek VULCAN firmy VULCAN sp. z o.o. Oprogramowanie firmy VULCAN pobiera informacje z systemu UONET+, w sposób zapewniający zgodność z zasadami ochrony danych osobowych oraz obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
Microsoft Tems dostęp ucznia:
- Instrukcja logowania ze strony edu.gdansk.pl do aplikacji TEAMS - instrukcja
M365_Uruchamianie teams.pdf - Microsoft Teams na smartfonie i tablecie - instalacja krok po kroku
OFFICE 365
Licencja edukacyjna Office 365 przyznawana jest uczniom i nauczycielom. Wynika to z zasad licencji edukacyjnych Microsoft.
Konto Rodzica nie ma dostępu do pakietu O365 w ramach Gdańskiej Platformy Edukacyjnej.
Przypominamy, że aby uczeń posiadał dostęp do dziennika elektronicznego (a także pakietu Office365) wystarczy, aby na karcie ucznia został wprowadzony jego PESEL oraz prywatny adres e-mail. Gdy dane zostaną uzupełnione należy skorzystać z opcji przywracania dostępu do konta podając PESEL. Wówczas na adres e-mail wpisany do kartoteki ucznia przyjdzie link aktywacyjny do zmiany hasła. Dane, o których mowa (nr PESEL oraz prywatny adres e-mail) wprowadza sekretariat szkoły bądź wychowawca.
Link do instrukcji logowania GPE: https://edu.gdansk.pl/files/logowanie-do-gpe.pdf Link do instrukcji MS TEAMS https://edu.gdansk.pl/files/m365_uruchamianie-teams.pdf Link do najczęściej zadawanych pytań https://edu.gdansk.pl/files/faq-gpe.pdf
Podczas logowania do GPE proszę nie wpisywać przedrostka "GPE\" tylko sam login.