Instrukcje logowania: do e-dziennika oraz Microsoft TEAMS

Dziennik internetowy 

  1. Żeby uczeń mógł korzystać z aplikacji Microsoft Teams musi posiadać swoje konto (nie rodzica!) w GPE.
  2. W e-dzienniku musi być wpisany adres e-mail ucznia. Adres e-mail można podać wychowawcy klasy. E-mail ucznia wykorzystywany jest do uzyskania dostępu do platformy.
  3. Jeśli adres e-mail ucznia został wpisany do e-dziennika należy uzyskać dostęp do GPE. Strona platformy GPE - www.edu.gdansk.pl
  4. Instrukcja uzyskania dostępu do GPE:  LOGOWANIE DO GPE.pdf
  5. Jeżeli uczeń posiada już dostęp do GPE:
    1. Uruchomienie aplikacji TEAMS: Instrukcja logowania ze strony edu.gdansk.pl do aplikacji TEAMS - instrukcja.pdf
    2. do aplikacji TEAMS można logować się również przez szkolny e-mail, który składa się z loginucznia@edu.gdansk.pl (login ucznia to login z platformy)

 

Aplikacja Microsoft TEAMS:

  1. Jak dołączyć do zespołu (przedmiotu):

- nauczyciel może dopisać ucznia do zespołu (uczeń jest już w zespole)

- nauczyciel może wysłać do ucznia na pocztę e-mail kod dostępu np. qvt76h9

- nauczyciel może wysłać do ucznia na pocztę e-mail link

Instrukcja dla ucznia - Aplikacja TEAMS_uczeń.pdf

Microsoft TEAMS występuje w formie tzw. przeglądarkowej lub jako aplikacja.

Microsoft TEAMS może być dostępny na komputerze, tablecie, telefonie w wersji klasycznej https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion